Sider

onsdag 28. januar 2009

Midtveis i uka!

Da er familien igjen fulltallig, og det er lekser og logistikk som gjelder. Samt kos og hygge, selvsagt. Barne-tv skurer og går, og brøddeigen står igjen til heving på kjøkkenet.

Siden sist har jeg heklet et par sjal i englemasker, og startet på et nytt. Begynte på en rosa prinsessekrone i går kveld rett før håndballkampen, men så ble det så spennende at når jeg kom til meg selv igjen (jeg strikker jo på autopilot) så var det så mange feil at det var bare å rekke opp. Men jeg gir meg ikke, og skal se hva jeg får til i løpet av morgendagen. I kveld har jeg et sort sjal jeg skal gjøre ferdig.

I helga skal vi ha familiebursdag i heimen. Stesønnen fyller 13 (gud hjelpe meg!) og det samme gjorde hans fetter for et par uker siden. Dermed slår vi sammen bursdagene og lager hamburgerfest på søndag. I den anledning har jeg stekt 5 kg kyllingkjøttdeig, til 25 store, deilige og saftige kyllingburgere... og så har jeg 5 kg kjøttdeig i kjøleskapet som skal bli lekre hamburgere i løpet av morgendagen. Hvis ikke DET er husmortakter, så vet ikke jeg!

Pannebåndet til stedatter, det blå med riller, falt veldig i smak. Hun gikk med det en stund inne, men fant ut at det fort ble veldig varmt. :-)

Bilder kommer etterhvert. Vi har litt nettverkstrøbbel.. og det er jo særdeles dumt. Men jeg har tatt ut noen kanelsnurrer fra fryseren (en dyd av nødvendighet når man skal fryse masse kyllingburgere, og har liten frysekapasitet) så det blir litt kos her hjemme nå. Vi pleier sågar ikke å kose oss med sånn mat i ukedagene, men nå ble det altså litt spesielt!

God lille lørdag! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :